söndag 24 februari 2019

Vi greppar livet!!


Så här välkomnad blev jag efter tågresan i tisdags!


Och inte sämre till frukost dagen efter!


Borås visade sig från sin bästa sida med sol och vårkänning!


'

Via en bekant i Uppsala fick jag kontakt med en konstnär och inspiratör   Anna Karolina Larsson som vi fick besöka i hennes ateljé! Färgsprakande och glad konst och konstnär. 


Köpte en bricka, som passade så bra in i dotterns studentrum....


... och budskapet till, passade dottern perfekt!


Vi besökte Furulunds tygaffär, för mig som en godisbutik för ett litet barn! Jag köpte gardintyg till sovrummet.


Mer kultur! På textilhögskolans museum visade Balenciaga´s verk i en fantastisk utställning!


Vi åt ute och vi var på föreläsning med Christina Stielli "Greppa Livet", tänkvärt och klokt presenterat med mycket skratt!


Och så Mössebergs kurort,


historiens vingslag i Falköping,


där vi fick umgås och njuta, alla tre,


under ett fantastiskt dygn på spa!


Olika typer av bad, bastu och behandling.

Direkt därifrån tog jag tåg och buss hem till Uppsala. Döttrarna bilade tillbaka till Borås respektive Göteborg.
Vemodigt att skiljas åt, men samtidigt stärkt av fina dagar!

Nu är vi redo att fortsätta greppa livet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar