måndag 4 februari 2019

Är det inte det ena, så är det det andra....

Välkommen till gnäll-bloggen!
Mitt knä har värkt idag, kylan och kanske aningen för mycket aktivitet i helgen.
Jag bestämde ändå att jag skulle gå på yoga och meditation nu ikväll.
Min kropp består ju av mer än ett knä, tänker jag.

Barnets position och klippställningen gick inte så bra, men jag försökte kompensera upp med andra rörelser som gick bra. Gjorde så gott jag kunde i kamelen och krigaren, trädet och bordet
.
Det var bara det att plötsligt så högg det till på höger sida av ryggen. Förmodligen någon form av muskelsträckning, kanske för att jag kompenserat det värkande knät med konstiga vridningar i överkroppen.

Jaha, så resten av kvällen har jag suttit med värmedyna, druckit te och tyckt synd om mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar