onsdag 27 februari 2019

Ännu en dag att lägga bakom sig

Förmiddagen idag bjöd på djupa, långa samtal med olika personer. Samtal om livssituationer, två helt olika sådana, men båda berörde mig djupt på olika sätt.
Gav perspektiv på mitt eget liv.
På ett sätt en insikt i att vi alla är lika, men också att vi alla, trots likheterna,  kan tänka och agera väldigt olika.

Kvällen bjöd på föreläsning om Kinesologi med praktiska exempel på undersökningar på olika människor i publiken. Spännande och fascinerande, och jag är glad att ha fått rekommendation att gå till en kinesolog här i Uppsala, så jag slipper ta mig till Stockholm för återbesök.

Och så avslutade jag med Reneés brygga med ljuvlig sommarkänsla och härliga gäster, bl a med fantastiska Lill Lindfors och den här låten, så full av livsglädje; 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar