fredag 8 februari 2019

Nu är det slut på veckan.....

....det är dags för fredagsmys!


Och inte vilket fredagsmys som helst, utan Feskarns på Saluhallens Fredagsmys-påse!

Äntligen fick jag prova den!
Skickade ett sms till maken, innan jag cyklade till jobbet i morse, och bad honom svänga förbi Saluhallen-om han fick tid-och köpa.
Så när jag, i snömodden, kämpade mig hem från jobbet, var jag fortfarande ovetande. Hade han läst mitt sms eller ej??
Glädjande nog så hade han läst OCH handlat.
Så efter sedvanligt fredagsbad med ansiktsmask och bokläsning, dukade vi upp godsakerna, korkade upp en flaska bubbel och njöt!!  Skagenröra, Surdegsbröd, Havskräftor, Aioli, Rökt lax, Rotfrukter med valnötter och ruccola samt Creme´Brulee med björnbär.
Låt mig säga så här; Det var inte sista gången jag åt en sådan här!!

Bra start på helgen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar