torsdag 7 februari 2019

När man vaknar med Bollebompadrakens sång i huvudet......

De senaste nätterna har jag drömt massor av obegripliga saker.  När jag vaknar till alarmet så känns det som jag knappt fått vila något alls, jag är närapå utmattad av allt jag pysslat med i mina drömmar.
Och i morse hade jag strofen; "Så häng nu med, i Drakens dans, och skaka rumpa och vifta på din svans".
Moget.......!!
Och till mig skrev yngsta dottern och hade en undran om jag kunde tipsa henne om något att skriva kring Konsumentbeteende och Hållbarhet.
Jag som gick omkring och nynnade på Drakdansen och skakade rumpa före frukost.......


I går var en kollega och jag och drack "onsdags-GT" på 7 flaskor, min favorit-bar! Tja, det blev inte bara en Gin och Tonic, menyn var lång och vi provade flera + att vi fick provsmaka en kommande drink, så sittningen blev ganska lång och jag blev ganska sen, därav ingen blogg igår.

Men glaset igår, får innefatta en skål idag. En skål till min kära pappa Arne som idag skulle fyllt 98 år. Jag saknar honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar