lördag 16 februari 2019

Härmed förklarar jag sportlovet invigt!


Idag köpte jag mig en liten flaska Cremant D´Alsace och nu skålar jag för att jag har en hel ledig vecka framför mig.
Sportlovet är härmed invigt!!
Och jag var faktiskt och "sportade" idag. Jag var på ett Core-pass och tänk att det gick riktigt bra med mitt onda knä också! Och solen har skinit, fåglarna har kvittrat och snödropparna har tittat fram i rabatten! Närapå att vårkänslorna börjat spira i kroppen!
Så är jag glad och tacksam, eller??!!
Gårdagen var intensiv och hektisk, precis som det brukar vara precis innan ett lov. Kom hem och satte igång med att städa hela huset, la mig i badet, åt middag framför "På spåret", och sen somnade jag faktiskt i tv-soffan.......
Men idag vaknade jag utvilad, glad och förväntansfull.
Här ska njutas i fulla drag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar