lördag 2 februari 2019

Kvalitet-tid

Om man skriver ner en text om sitt brutna förhållande. tonsätter det och går vidare i en tävling..... Är man glad då? Över att det blev olycklig kärlek, så att man fick till en låt som berörde.....??

Suck! Nu sitter jag här igen, fast jag verkligen INTE tänkte göra det!!

Jag pratar om melodifestivalen, det som jag tycker bara blivit ett spektakel med alla deltävlingar. Det är liksom FÖR mycket. (ok, det är mycket möjligt att det är ett ålderstecken.......)

Men jag var ensam hemma ikväll. Maken blev bjuden till Stockholm på middag på Östermalmshallen och på Maximteatern och föreställningen "Den inbillningssjuka" med Mikael Persbrandt och Petra Mede.

Så jag åt min middag i ensamhet framför teven, och sedan tog jag mitt broderi och tillbringade resten av lördagkvällen i tv-soffan.

Men jag tyckte i alla fall att det var kvalitet-tid att brodera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar