måndag 16 oktober 2017

Ett underbart flöde....


Jag har haft en "trött måndag", så det blev ingen "great start"på den här veckan.  Jag hade föresatt mig att hinna med massor av saker på eftermiddagen, men så blev det inte.
Läste i mitt horoskop, att jag ska ta det lugnare några dagar och inte ha dåligt samvete för det, så det var väl helt enkelt en sådan dag.
På torsdag ska dock ett underbart flöde dra igång. Jag ska bara ha ett öppet sinne och låta det okända bli min närmaste bundsförvant.....

Vad man nu ska tro om det?! Det flödar ymnigt av tårvätska ur mitt vänstra öga, som är irriterat av någon form av ögoninfektion sedan i fredags. Men det är ju inget underbart flöde direkt.

Men jag får väl försöka "öppna upp mitt sinne".
Fast nu ska jag bara stänga ner hela alltet och gå i säng. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar