torsdag 12 juni 2014

Sjung om studentens lyckliga dagar!


                Förväntansfulla inför utspringet, bänkade på borggården Uppsala slott!

Så kom hon, vår vackra dotter, rörd av stunden med fina betyg och ett stipendium för fina skrivarinsatser!


Här är mina fyra underbara barn. Gissa om jag kände mig rörd idag, när den yngsta tog studenten!

 
Här var en som tog det hela med ro!
 
 
Flakåka med klassen!
 


                               Vi andra åkte hem och fortsatte med de sista förberedelserna!


 
 Ja, sen blev det slut med fotograferingen! Med över 30 gäster som kom och gick blev det rätt mycket köksarbete. Men allt var så lyckat och trevligt och glatt, så ibland får man nöja sig med att spara "fotoögonblicken" i minnet.
Jag satte mig ner en stund med en Strawberry Margarita (äntligen har jag kommit på ett sätt att ÄLSKA jordgubbar, som alla tycker är svensk sommar nummer ett) och fick en bra bild på söta Michelle!
Studenten drog vid nio-tiden, och sista gästerna vid tio. Sen var det plocka undan och diska upp som gällde. Vid elva, tog äldsta dottern och jag en skön kvällspromenad med lilla vovven. Och nu har jag suttit och smuttat på lite cava som fanns kvar i en butelj.
 
Tack för en fantastisk dag!
 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar