måndag 9 juni 2014

De e mycke nu...

...han sa så Stefan Sauk i Tillfälligt avbrott i tv-programmet Lorry i början av 90-talet.
Jag har verkligen inte den ångest som han gick och bar på, men det är faktiskt mycket nu!
Skoldagen var helt galen, hade elever i ett sträck från 8.15-15.45. Fick köra iväg dom för att gå ifrån och äta 20 minuter. Sen hade vi möte till klockan 17. Jag cyklade hem och tog bilen för att åka till Systembolaget och hämta en beställning och blomsteraffären och köpa blommor. Hem och laga mat och sen bakade jag chokladtårtor och chilirostade mandlar. Jag plockade fram dukar att stryka och glas som skulle putsas och ställas fram. Jag gjorde iordning bordsdekorationer och började rulla in bestick i servetter med knytband runt. Nu har jag skrivit en göralista till imorgon och eftersom det är en arbetsdag i skolan först så borde jag verkligen gå och duscha och krypa till sängs.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar