torsdag 15 maj 2014

Wine is bottled poetry

 
 
Ikväll har jag och två av mina syskon varit på vinprovning.
Vin i kombination med smaker i maten!
 
Jag var riktigt trött precis innan, eftersom jag suttit på en workshop och jobbat framför datorn fyra timmar i ett sträck. Med halvrisigt resultat dessutom, så humöret var inte på topp. Inte ett dugg laddad för att gå bort egentligen.
 
Men 14 (!!!) viner senare, tyckte jag att livet var riktigt bra igen!
Vinklubben "Tre Kronor"
                                                      http://www.trekronorvin.se/kontakt/
Gå in och titta, här finns massor av recept och annan matnyttig information. Själv blev jag så sugen på att hoppa på en matlagningskurs i Danmark nästa vår. (Årets kurs var fulltecknad).
             
                Tänk så mycket roligt det finns att göra i livet! Hur ska man hinna med allt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar