tisdag 18 mars 2014

Tantsnusk?!

Mars månad i all ära, men fy vad trött man börjar bli på sin vintergarderob! Jag suckade framför mina grå, noppiga, trista vinterkläder i morse. Till saken hör att jag så smått började tvätta mina varma tröjor i förra veckan. Med förhoppningen att dom skulle packas undan för säsongen. Och nu vill jag inte plocka fram dom förrän nästa höst/vintersäsong, så därför är utbudet inte så stort heller...

Jag har ikväll suttit och nåltovat min läxa från Ullakademin. Det blev ett fårhuvud som jag sedan ska tova en kropp till runt en sten, så att det blir som en tung dörrstopp. Tänkt att hålla upp altandörren i sommar.
 
Kanske blev den inte så vacker, men allt lite charmig!
 
Både vacker OCH charmig är dock denna;
 
 
Jag kikade in på biblioteket på lunchen idag och då satt han där på hyllan och tittade rakt på mig!
Så nu ska jag ta och krypa till sängs med Ernst faktiskt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar