fredag 21 mars 2014

Håll drömmen vid liv!

Maken och jag för kassabok. Jag tror att det är lite gammaldags. Försökte få våra barn att göra lika när dom var små, och jag tror att alla gjorde det ett litet tag. Nu däremot finns det inte på världskartan att det skulle falla dom in att föra kassabok!  Finns det någon under 50 som gör det?
Ändå har vi blivit lite moderna, vi för kassabok via nätet. Vi hittade ett gratisprogram  på  en sida som heter hemekonomi.com , man kan uppgradera sig och betala för att få en mer avancerad version, men för oss räcker basutbudet gott.

Jag hämtade hem maken från Arlandatåget i eftermiddags. Brunbränd och fräsch, men helt slut efter att ha flugit i 12 timmar omringad av  fem småbarn under fem år som alla turades om att skrika oavbrutet.

Han fick börja hemkomsten med att se över tv:n, så nu fungerar den igen. Vi har ätit middag och tittat på Let´s dance. Samba och salsa ikväll och oj vad det spritter i ben och höfter. Har länge tjatat på maken om att vi borde gå en salsakurs. Dessvärre har maken just nu väldigt besvärligt i en höft, han linkade fram nu ikväll och själv har jag ju min rygg, så frågan är hur salsarytmiska vi skulle vara tillsammans?!
 Men i mina drömmar är vi så här bra;http://youtu.be/F5zCGgZMaWQ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar