söndag 23 mars 2014

Härlig söndag!

Vilken härlig söndag!
Sov tills jag vaknade av mig själv. Satt länge vid frukostbordet. Bjöd hem pojkarna med respektive på middag och tog en cykeltur till Ica Maxi för att komplettera maten. Planterade alla mina pelargonsticklingar. Maken och jag tog en promenad och sen kunde vi sitta ute och fika. Bakade bröd och en chokladtårta. Gick på ett skivstångspass. Lagade Pulled Pork, för första gången. Och så hela familjen samlad runt matbordet. Vilken lycka!!
Fick tid att gosa ordentligt med barnbarnet, han var så nöjd i mitt knä. Han har förändrats på en vecka, det händer mycket när dom är så här små!
Nu har jag plockat undan, satt på en diskmaskin, diskat upp en del glas för hand och sitter vid köksbordet och njuter när jag tänker på hur bra jag har det!
Tänker att livet är bra härligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar