måndag 28 juni 2021

Det finns mycket att vara lycklig över!


Det är alldeles för tidigt, men idag cyklade jag under en hel rad med lindar som var översållade med utslagna blommor och doftade gudomligt! 
Ställ dig under en blommande lind och bli lycklig.
Så känns det, för den där doften är så ljuvlig!

Det finns för övrigt mycket att vara lycklig över just nu!

De ljumma kvällarna!
Att jag fått min andra dos vaccin och inom kort har ett fullgott skydd mot covid!
Att jag putsat husets alla fönster och dom i detta nu är skinande rena!
Att jag tog emot maken, när han trött och försenad kom från jobbet, med ett glas rosévin i lounge-möblerna. 
Att jag sköljde av de första salladshuvudena från eget land och blandade ihop en grönsallad till middagen.
Att jag har sommarledigt och kan ta dagen som den kommer!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar