fredag 18 juni 2021

Jag känner på mig att den här sommaren kommer att bli fantastisk!


Idag har det varit "varannan vatten" som gällt!! Sommarens varmaste dag, och jag har väl stjälpt i mig 3-4 l vatten!


Dagen startade med frukost utomhus, jag satt kvar länge och drack te och stickade!


Efter tvätt och veckostädning så blev det iskaffe och knäckemacka med ägg och kalles kaviar till lunch.


Och nu ikväll så korkade jag upp en flaska bubbel. Skålade in sommarledigheten! Hade strax innan fått en bukett med blombud från vår rektor. Så sommarledigheten kunde inte startat bättre!


Dessutom kom det  ett angenämt, trevligt brev på posten! Kolla det passande frimärket!!


Och jag färdigställde en beställning från äldsta barnbarnet! Det är hans och min hemlighet. Han har följt den här killen på YouTube, och kom och viskade för några veckor sedan, att han så gärna skulle vilja att jag gjorde ett sådant här pannband. Och vem kunde motstå det? Snart vill han inte längre, det gäller att passa på när man fixar sådant han vill!


Och som "grädden på moset" så slog den först pionen ut idag!

Jag känner på mig att den här sommaren kommer att bli fantastisk!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar