torsdag 9 maj 2019

Olika referenspunkter......


Just avslutat ett telefonsamtal med maken. Han ringde från Vence i Provence, där han idag checkat in på ett litet hotell uppe i bergen. Hans rum hade utsikt över landskapet och mot medelhavet. Han hade precis kommit till sitt rum efter att ha ätit en utsökt  4-rätters måltid ute i trädgården. Det var bedövande vackert, som ett paradis!


Jag har stått vid en "sandlåda" på IFU Arena, från kl 9- 15.30 idag,  och mätt högstadie-elevernas längdhopp. Därefter åkte jag för att lämna blod, eftersom jag blivit ombedd, det var brist på just min blodgrupp. Dock blev jag hemskickad i oförrättat ärende, då mitt ärende med rygg- och knä inte är färdigutrett. Så fortsatte jag till Hanna som fixar mina naglar....



... och jag valde färgen "paradis".


Olika referenspunkter som sagt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar