fredag 16 mars 2018

För mycket av det goda.....?

Förra fredagen blev jag helt euforisk efter träningen. Mitt första pass efter sjukdomsperioden.
Sedan dess har jag tränat varje dag. Idag tänkte jag "dubbla lyckodosen", genom att gå två pass efter varandra.
Frågan är om det var så smart......
Mina knän värker av överansträngning, jag kunde inte komma ner så långt som jag ville i knäböj eller i utfall. Nu får jag t om tänka mig för innan jag reser mig från middagsbordet...
Ja, ja - så är det när man tar i mer än man borde och man är tant, snart 60!

Men jag är nöjd att det är fredag!
Att jag fick krypa ner i badet med ett glas vin, min bok och en ansiktsmask. Att få laga go-mat och sitta länge vid matbordet. Jag är så nöjd!

Inte behöver jag finmiddag på Berns salonger och övernattning på hotell.
Det är vad maken fördriver tiden med ikväll.

Och jag vill dela den här bilden. Jag som älskar trädkronor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar