fredag 2 mars 2018

Rosenträ, bergamott och lavendel

Rosenträ-stärkande och stabiliserande


Bergamott-lindrar utmattning och oro


Lavendel-gör det lättare att hitta harmoni

Med den här blandningen av oljor masserad över hela min kropp ska jag möta helgen!
Jag har varit på aromaterapi och heeling. Jag är insmord från topp till tå, mina meridianer är tänjda och balanserade och jag har fått heeling.
Meridianen som ska öka energin, var väldigt låg och hon fick trycka länge innan något lossnade. Vid heelingen såg hon framför sig en mask, typ syrgasmask framför mitt ansikte.
Hur jag ska tolka det lämnade hon åt mig att fundera på.

"Hon" är socionom, aromaterapeut, shiatsuterapeut, reikimaster och healer. Hon kan akupunktur och hon arbetar med änglamöten.
Jag kom i kontakt med henne när hon var på min arbetsplats och vi fick massage en gång i månaden som ett friskvårdsprojekt under ett halvårs tid. 
Har gått hos henne på massage flera gånger, men nu var det ett tag sedan. Men jag kände att kanske är det här precis vad min kropp behöver just nu! Det gäller att greppa alla halmstrån!

Och med det sagt avslutar jag denna fredagkväll och återkommer på söndag!
Trevlig helg!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar