tisdag 28 februari 2017

Farväl Februari


Sista februari idag. Så vad gjorde jag egentligen de 28 dagarna denna månad?
176 timmar sov jag bort.
105 timmar arbetade jag.
70 timmar nöjen (en show, en konsert, ett födelsedagskalas, fem dagar på road-trip).
17 timmar tittade jag på tv.
16 timmar tränade jag.
14 timmar lagade jag mat och bakade.
5 timmar städade jag.
3 timmar handlade jag mat.

Enligt mina beräkningar återstår det 266 timmar! Vad har jag pysslat med då???

Men jag ska inte bry min lilla hjärna åt dylika funderingar. Nu ser vi framåt mot första vårmånaden!
Och faktum är att jag fick vårkänslor i eftermiddags när jag satt vid mitt skrivbord på jobbet kl 16.15 och en koltrast sjöng så vackert från trädet utanför fönstret!



Och nu blir det kvällsfika med semlor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar