tisdag 1 mars 2016

Första dagen på första vårmånaden!


Mars är en vårmånad! Snön ligger kvar, det är många minusgrader på natten, men på dagen blir det dagsmeja. Ljuset har kommit tillbaka, fåglarna kvittrar. Det är vår i luften!
Jag känner det på humöret! Även om jag hade flera vårtrötta elever som hävdade motsatsen idag!


Själv vill jag bara leta upp ett fång videkissar och göra en sådan här fin vårkrans!!

Våren är också förälskelsens tid, Yngsta dottern är på middag hos pojkvännen ikväll, dom firar "ett halvår"! Med fyra barn, så har det kommit och gått ett antal pojk- och flickvänner genom åren. Tror faktiskt att jag tyckt om alla jag träffat, på olika sätt. 
Känner själv att jag blir lite nyförälskad i min egen man och i livet självt när det är en sådan här härlig dag!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar