onsdag 21 juni 2023

Äntligen!!


 Äntligen kom den! Boken jag beställde i mitten av september i fjol! Den sista delen i serien 7 Systrar, som jag skrivit tidigare om. En fantastisk bokserie och eftersom jag trodde att boken jag läste ut på Sardinien i höstas var den sista, blev jag så besviken när det inte blev något slut, utan en riktig cliffhanger! Författaren Lucina Riley dog i cancer så till den här boken fanns inte något färdigt underlag, mer "skisser", men hennes son har nu skrivit färdigt den utifrån skisserna och sin mors önskemål.

Så igår kväll bara längtade jag till att barnbarnen och sonhustrun åkt hem, disk och middag var undanstökat och jag fick gå i säng och börja läsa. 621 sidor och jag har till den 4 juli på mig, så nu tänker jag "gå under jorden" och bli en nördig bokslukare. 

Glad midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar