tisdag 14 juni 2022

Snart ska jag vandra längs en ny stig....


Snart ska jag vandra längs en ny stig....


...kanske upptäcka nya saker, uppleva nya, oväntade möten...


 men alltid stå stadigt med bägge fötterna på jorden, och veta att ett gott mål mat och ett glas vin, gör livet gott att leva. För en livsnjutare, det kommer jag alltid att vara!

Ikväll är jag ensam hemma. Maken är på segling i Stockholms skärgård ett par dygn. Ikväll skulle dom angöra Sandhamn och äta och dricka gott på värdshuset där.

Jag har gått en kvällspromenad, lagat Biff Rydberg till middag och nu har jag färdigställt kort till de små gåvorna som ska överlämnas till arbetskamraterna imorgon. Det bjuds på lunch och så ska det bli avtackning på dagen och på kvällen har vi AW hos en kollega och sen fortsätter vi till 7 Flaskor. Jag misstänker att det blir sent, så jag återkommer här på torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar