torsdag 3 september 2020

Ingen sjöjungfru direkt.....


Man kan ju i alla fall låtsas......

.... men förmodligen var jag nog inte fullt så graciös som en sjöjungfru på kvällens vattengympa.

Och så här efteråt, hemma i soffan med en kopp te, så känner jag att det nog kommer att bli en del träningsvärk i morgon. Känner mig rätt stel i axlar och skuldror.
Vi var ett 20-tal kvinnor och män som skuttade runt till olika rörelser, med och utan hantlar och flytkorvar. Allt var inte så lätt att göra, men det var roligt och det blev en hel del skratt och skvalp i bassängen. Så härligt att göra någon form av gruppträning igen!

Och nu är väskan packad. Direkt efter jobbet imorgon ska jag bila upp till Insjön och sova där en natt, för att på lördag förmiddag bila vidare till Orsa Grönklitt och hälsa på min syster som är där i sin stuga.

Återkommer här på måndag kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar