lördag 12 september 2020

Ibland är det faktiskt svart eller vitt!

Det blev en regnig lördag. Jag drog capen över huvudet och cyklade ner på stan för att leta efter en ny höstjacka. Det gick inget vidare. Tror jag besökte så gott som varenda klädbutik i hela stan utan att hitta någon jag tyckte om. Istället blev det inköp av en burk honung på Fyristorg och så en buteljgrön tröja och dito t-shirt. Av själva kulturnatten märktes inte ett spår, allt skulle ju ske digitalt. Så jag var kulturell alldeles på egen hand och besökte en utställning på kaleido och så ett vernissage på  Mollbrinks konst. 

Därefter blev det ett par timmars prat över en  eftermiddagsdrink på Plock tillsammans med en väninna. 


Och vad är det då som faktiskt är svart eller vitt?!! Jo Zorns etsningar!

Och så mina vita tänder som jag ska borsta ordentligt nu eftersom natten utanför fönstret är alldeles svart så det är dags att krypa till sängs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar