torsdag 27 augusti 2020

Drömlista

Till mitt frukost-te tar jag nu en sked av honung från Härjedalen!


Och jag kan inte annat än förflyttas tillbaka till detta fantastiska landskap!



Och vår härliga sommarvecka! Även om man kan tvivla på att det var just sommar, när man tittar på den här bilden, där alla är så påklädda och snön skymtar i backen.....

Och jag fick skoskav, men det är glömt nu.
Nu längtar jag tillbaka. Skulle så gärna vilja plocka hjortron! Fast samtidigt som jag köpte rökt fjällröding och den här honungen så köpte jag en burk hjortronsylt. Men att få plocka själv och göra egen, det är en dröm!

Och drömmar ska man samla på. Drömmar som blir till mål. Mål som man plockar ner till delmål.
Delmål som man betar av, ett i taget. För att förverkliga sina drömmar och mål.

Jag tror jag ska ta och uppdatera min befintliga drömlista!




 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar