fredag 21 augusti 2020

Be bright, sunny and positive...

...spread seeds of happiness, rise, shine and hold your head right!


 Den här buketten stod på bordet när jag kom från jobbet igår.

Döttrarna hade besökt Det lilla mejeriet utanför Örsundsbro, och köpt med sig dessa därifrån.

En hel del sensommarvibbar blev det, för förutom solrosorna så gick yngsta dottern och jag och pallade äpplen och svängde ihop en äppelkaka med vaniljsås! 

Och nu är det fredag. Vi har grillat och spelat kort, suttit ute allt medan regnet smattrade på altan-taket.

Vi startade kvällen med Borås-bubbel

Maken och jag köpte det på systembolaget i Borås i juli, och eftersom det nu bara är dagar kvar av dotterns sommarledighet, så korkade vi upp flaskan ikväll. I morgon jobbar hon sista passet på Gant-butiken.

Imorgon får vi också besök av min brorsdotter och så kommer barnbarnen hit och sover över, så jag återkommer här på söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar