söndag 25 november 2018

Tacksam



I morse startade vi upp dagen i en 70-gradig Kanel-bastu med fönster ut mot vattnet, därefter dopp i is-pool och sedan låg vi i varma källor och såg solen stiga i horisonten.


Jag har tillbringat en fantastisk helg tillsammans med döttrarna. Vi har firat födelsedagar- både äldsta dotterns som fyllde i lördags och så var det återigen dags för mig att bli firad, eftersom spa-vistelsen var en present från "svärsonen". Det tar aldrig slut, detta firande!! (Men jag klagar verkligen inte!)


Och solen sken och luften var så där krispigt klar med någon minusgrad.

Det är alltid sorgligt att resa ifrån. Innerliga farväl-kramar vid tågstationen, när äldsta dottern släppte av oss för att sedan bila tillbaka till Eriksberg, yngsta dottern tog bussen till Borås och jag satte mig på tåget till Uppsala.

Men jag är så tacksam för helgen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar