torsdag 15 november 2018

47 dagar kvar av 2018

Tänkvärda ord från Sofia Sievertsdotter idag;

Vi har 47 viktiga dagar kvar av 2018, inklusive denna. Om 47 dagar kan vi ha tagit (minst) 47 steg mot vår dröm, fyllt vår vision med näring och kan avsluta året med flagga i topp. Inte för att vi måste utan för att känslan av utveckling är den bästa som finns. Tycker jag.Så även om jag nu tvingas ha strumpor på mig (barfotabarn i kubik) och ibland även ficklampa tänker jag fortsätta att kliva på. För jag vet vart jag är på väg och för att jag vill känna mig tillfreds på min dödsbädd. Jag önskar alla en fin dag! Glöm inte att uppskatta allt som du har skapat och åstadkommit de 318 dagar du hittills har tillryggalagt detta år!



För övrigt har jag i kväll blivit utsatt för en tuff övertalningskupp av yngsta dottern.
Jag såg på tv en hund som jag vet att hon älskar, så jag skickade en snap på den till henne, och nu har hon hållit på i över en timme och skickat bilder och utläggningar om hur bra det skulle vara om jag skaffade en sådan hund........


Och ja, den är ljuvligt söt!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar