söndag 2 juli 2017

Sammanfattning!











Se på bilderna ovan!

Jag fick finväder!
Jag fick brasa!
Jag fick bad i Trondeimsfjorden!
Jag fick promenad i natur och stadsvandring!
Jag fick prat, skratt och gott umgänge!
Jag fick god mat och massor av vin!
Jag fick meditativa stunder vid vattnet!
Jag fick nästan midnattssol-solen gick ned kvart i tolv.

Det har varit underbara dagar och jag känner mig glad och tillfreds. Vårt grannland är bara såååå vackert, det finns nästan inte!!

Och jag fick ett varmt välkomnande här hemma!
Maken kom med kajak på taket till Arlanda. Han hade paddlat ute vid Stendörren under dagen och mötte upp mig på kvällen då jag landat.  Dottern hade dukat och tänt levande stearinljus i hela huset, pojkvännen hade tänt grillen och stod redo med lammkotletter och lilla vovven kråmade sig och hoppade upp och slickade mig i hela ansiktet!

Att hon sen gick ut i trädgården och spydde är en annan historia......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar