torsdag 17 november 2022

Solglimtar i November

Dom är inte många och inte alltid så långa, dagarna är korta och kvällarna långa och mörka. Men när den lågt stående solen behagar visa sig, då blir det så fasligt vackert! Solglimtarna i November! Efter några helgrå dagar så kikade solen fram en stund idag på förmiddagen under hundpromenaden, och jag log i kapp med solstrålarna!

Och när det varit en räcka med grå dagar så får man själv se till att det blir "glimtar i tillvaron"!!  Som igår kväll när jag träffade mina f d kollegor på 7 Flaskor för en helkväll med goda drinkar, prat och skratt.



Jag tror att solen kanske kommer visa sig i morgon också, och då blir vi extra glada maken och jag. Vi ska tillbringa halva helgen i Stockholm med trevligheter. Min födelsedagspresent till honom.
Återkommer söndag!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar