torsdag 3 november 2022

Make it a November to remember


Så var det dags för veckans bad. Två dopp och ligga på rygg och plaska med fötterna, blev det. Sen satt jag och sippade varm choklad och tomglodde över vattenytan.
Försökte landa i att det redan blivit november! 
Bara två månader kvar på 2022.
Nu laddar vi för att fira födelsedag imorgon. Maken ska fylla 67 år!
Jag har städat huset idag, jag har köpt blommor för att pynta, jag har slagit in paket och tagit fram fasadflagga och födelsedagsljus.
Imorgon bitti ska vi -som vanligt- gå på gymmet kl 7-8, men efter dusch, ska maken åka och hämta Paris-resenärerna och under tiden ska jag duka fram en fin-brunch med champagne, äggröra, kallrökt lax, apelsinjuice, acaibowl, våfflor, blåbär, vispgrädde och kaffe.
Vi har ytterligare ett födelsedagsfirande att se fram emot i november, eftersom äldsta dottern också ville komma ut i den här månaden.
Och födelsedagsfiranden kan sätta guldkant på det mesta, så vi ser till att ;
Make it a November to remeber!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar