måndag 20 april 2020

Låt djupet av hjärtat styra våra steg


När jag klev utanför dörren 06,30 för att hämta dagstidningen, slog våren emot mig! Fåglarna kvittrade, solen sken, vindarna var ljumma och det spirar och gror i trädgården.

Hela dagen hade jag en längtan ut i naturen. Så när dagen äntligen var slut klockan 17 cyklade jag hem, bytte om och tog stavarna och drog iväg ut.
Vårklådan kan inte stillas på annat sätt! Ut och insupa dofter och synintryck av vår! Oavsett hur många vårar man upplevt i sitt liv, så är varje ny vår unik och känslorna i kropp och själ är lika njutningsfyllda som när man var barn.

Sofia Sievertsdotter skrev på InstaStory ; Idag, låt djupet av hjärtat styra våra steg!

Så nu styr jag mina steg rakt in i vårens ljuvliga tid!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar