onsdag 5 februari 2014

Snart så....

Typiskt!
Jag glömde kvar min mobiltelefon på skrivbordet, när jag halvnio ikväll cyklade hem från jobbet. Jag var trött och hungrig och hade brått hem efter en lång, intensiv arbetsdag.
Men just idag var det väldigt dålig tajming!! Det är nämligen dags för mig att bli farmor imorgon!
Nu har den stackars mamman gått över tiden 2 veckor så nu "sätts hon igång" i morgon. Hon har haft flera "falska alarm" med intensivt värkarbete varje kväll, men efter ett par timmar har det avtagit och så har det varit lugnt till nästa kväll. Jag har gått med mobilen i fickan dygnet runt.
Maken har fått skicka sms till sonen och jag har via facebook meddelat att dom får höra av sig till make eller dotter så fort något hänt. Det här är faktiskt en STOR och VIKTIG händelse i mitt liv!!

Men trots allt ser jag fram emot sängen just nu.
Får bara dela med mig av ett "klokord" först;



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar