tisdag 21 september 2021

Det skadar ju inget att försöka.....

 Det är fullmåne ikväll! Dessvärre regnar det, så jag kan inte se den. Men igår kväll, på sista hund-kiss-promenaden så kikade den fram mellan molnslöjorna och spred sitt magiska månljus över landskapet.

Nu har jag suttit och letat på nätet och på flera "flum-sidor" så kan man läsa att fullmånens energier sprids lika starkt 3 dagar före och 3 dagar efter själva fullmånen.



Ikväll ska jag plocka fram min smaragd och lägga på fönsterbrädan för "laddning" av energi!
Min smaragd som är en tröst för hjärtat och en symbol för rikedom i alla dess former, Den påminner oss om jordens överflöd, den gröna planeten och att vi behöver vårda stort som smått, allt från oss själva till att värna om helheten. Smaragdens djupt strålande och gröna kraft bär ett budskap om harmoni, växtkraft och visdom. Den hjälper oss att känna tacksamhet och vördnad inför livets storhet.

Sådana fantastiska energier vill man väl verkligen ladda upp!!

Tron kan försätta berg och det skadar ju inget att försöka!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar