söndag 16 december 2018

Wishing you a really great week

När jag ikväll kom hem från en supermysig middagsbjudning hos min syster, så låg maken nerbäddad och hostade och frös. Malmö-trippen hade inte alls varit trevlig, utan bidragit till någon typ av förkylning med halsont och feber. Men känner jag honom rätt, så tar han en brus-alvedon och cyklar till jobbet imorgon, han har en fullspäckad vecka framför sig, berättade han mellan hostningarna.
Det där med att "lyssna på sin kropp", gäller inte för alla...

Min vecka är ganska så fullspäckad den också. men den består bara av fyra arbetsdagar. Det är dock mycket som måste hinnas med innan höst-terminen är slut. Och så ska det ju fixas en del till jul också.

Men vi tar en dag i taget, och så håller jag tummarna för att bacillerna på maken, inte hoppar över till mig!!

Och så tänker vi positivt inför imorgon och hela veckan, så går allt så mycket lättare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar