fredag 21 september 2018

Dags för ett nytt äventyr!

När jag fyllde 50 år gav jag mig själv löftet att träna mig i självständighet! 
Då gjorde jag min första träningsresa till Portugal med Springtime travel. Sen har det blivit en resa per år. Träningsresor, vandringsresor, hälsoresor, yogaresor. Jag har träffat många inspirerande och trevliga människor och jag tycker att jag lyckats bli mer självständig och även mer självsäker och trygg i mitt eget sällskap.
I morgon är det dags att resa igen, och den här gången reser jag i sällskap med en god vän, vilket känns jätteroligt!
Resväskan står i hallen. Biljetterna ligger i handbagaget. Alarmet står på 04.20.

Det är faktiskt första gången som jag reser den här årstiden, alla andra resor har varit på vintern-våren. Men nu ser jag fram emot ett sommarvarmt Mallorca.

Återkommer med rapport om en dryg vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar