tisdag 11 september 2018

Bara att vänja sig!


En lätt huvudvärk har förföljt mig hela dagen, och jag fick en olustig flashback från i februari. Det är nämligen utvecklingssamtals-dagar, och senast, i februari, mitt under ett samtal fick jag värsta huvudvärken och feberfrossan och dagen efter bröt influensan ut!
Hoppas inte att det ska gå så illa den här gången.
Kanske är det bara kaffeabstinens. Hann inte med något kaffe mitt på dagen, och när jag tillslut fick en liten lucka mellan två samtal, ja då var kaffet slut.
Hade bilen till jobbet och åkte först för att handla lite blommor och därefter veckoinköp av mat.
Planterade en liten höstkruka hemma hos son med familj, som ett litet välkomnande då dom kommer tillbaka från två veckors semester på torsdag.
Vi konstaterade att nu måste man börja tända lampor när man kommer från jobbet. Visserligen har det regnat hela eftermiddagen, så det var extra mörkt ute pga det, men solen går ändå ner redan kl 19.20.

Bara att vänja sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar