söndag 16 september 2018

Firandet fortsätter....

Och jag bara fortsätter att ta emot födelsedagsuppvaktningar!
I lördags bilade jag och min syster till Västerås, där svägerska och brorsdöttrar ordnat en överraskningsdag.


Först var det vin- och champagne-mässa hela eftermiddagen. Jag fick ett "åk-band" att nyttja. Det var kuponger i olika valörer som man bytte mot glas med provsmakningsvin. Väldigt trevligt koncept!



Sen var det finmiddag och så avslutades dagen/kvällen med lite flanerande på stan. Det var Västerås kulturnatt så vi tittade på dans-föreställningar, konstutställningar och konserter.



Svartån var vackert smyckad med marschaller som lyste upp i mörkret, och bandet som spelade vid Fiskartorget, lät nästan som  Cold Play.


Idag kom jag hem till ett tomt hus. Maken är i Portugal på kurs. veckan som kommer.
Själv hade jag bjudit hem mig på middag hos äldsta son med familj. Jag cyklade dit med symaskinen i cykelkorgen och hjälpte till att sy ett nytt överdrag till barnbarnets stol. Blev bjuden på både bubbel, finvin och go-middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar