lördag 24 oktober 2015

Tänk så det kan bli ibland......

 
Idag var det dags för massage. Kl 10.00 klädde jag av mig och lade mig på britsen hos Li Hong för en timmes knådning. Jag hade ont idag, riktigt ont neråt höft-lår. Så pass att jag ryckte till och jämrade mig när hon tryckte och masserade. Efteråt sa hon; -Du bolde inte tläna på ett tag, dina musklel velkal inflammerade.(Hon kan inte uttala r)  -Tyst med dig, sa jag. På sådant vill jag inte höra. Ont ska med ont förgås, tänker jag!
Fortsatte ut på stan för att få tag på presenter till maken som snart fyller år! Det gick inte så bra, kan jag säga. Det som jag tänkt, hade utgått och närmaste återförsäljare finns i Stockholm. En annan sak har jag tittat på och tagit hem prospekt för att fundera mer på. En tredje sak har jag preliminärbokat. Men det jag kom hem med; fem tunga kassar, var julklappar till barn och barnbarn.....Tänk så det kan bli ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar