lördag 9 mars 2024

Kom ut som en stjärna

På lördagförmiddagar går ett riktigt bra och trevligt gympa-pass på Friskis & Svettis. Efter 50 minuter av fysisk aktivitet har vi stretch och så när det är klart sätter ledaren på After Darks låt; Kom ut som en stjärna.  Den ger den där lilla extra energi-kicken kan jag lova. Så hela cykelvägen hem liksom känner jag hur jag; "strålar med min karisma, för jag är underbar"
Det sätter ribban för resten av lördagen.

'

Och det gav mig inspiration till att faktiskt göra en liten stjärna på en nymåne!

 

Sedan fortsatte jag med en liten prinsessa innan det var dags att ta itu med mangel- och stryk-högen. Och så skulle lilla vovven ut.
Så jag har gått och skrotat i mina gympakläder till långt in på eftermiddagen! Men nu har jag tagit ett riktigt hett bad, tvättat håret och lagt en ansiktsmask.
Så jag gissar att jag kommer att fortsätta stråla hela helgen!
Yngsta dottern har bjudit hem sig på middag ikväll så jag ska strax laga till en torskrygg med räkor, ägg, brynt smör och pepparrot.


Men jag vill först dela med mig av Sofia Sievertsdotters vackra ord, som hon delade på instagram idag!
Trevlig lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar