söndag 22 december 2019

I will survive



Så har vi firat Charles, ett år! Tänk att det gått ett år sedan jag, mitt i natten, fick åka över till familjen och krypa ner i sängen bredvid storebror Alfred, när mamman och pappan åkte till förlossningen!

 Vilken utveckling som skett  under det första levnadsåret! 
Från det lilla hjälplösa knyte som var med och firade jul i fjol, till den här självständige lille gossen som kan gå och vara mycket bestämd. Och vi fasar för julkulornas öde i granen i år!

Jag sydde en födelsedagsvimpel, repris från det brorsan fått, som överlämnades idag.
Men nu tänker jag ta en  julpaus från att skriva blogg. Ska bara vara i nuet några dagar framöver!


Och som namnet på mitt nagellack antyder, så kommer jag att överleva julen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar