torsdag 12 december 2019

Gilla läget

Min rygg har en del hyfsade dagar, en del sämre dagar och en del dåliga dagar.
Idag har varit en dålig dag!
Det som är trist är att jag inte kan säga vad jag gjort för att det ska vara dåligt. Det verkar som det fungerar lite som ett lotteri. Ibland vaknar man till en nitlott!
Jag har fått en tandsköterskestol av maken, som jag tagit till jobbet. Den sitter jag på när jag ska hjälpa eleverna, istället för att stå böjd. Det underlättar en del.
Och så vet jag att det blir sämre om jag står still länge. Bättre med omväxlande rörelser.

För övrigt är det bara att "gilla läget".
Och det kommer jag att göra tre dagar framöver. För nu kommer ännu en helg med trevligheter. December har bjudit på gott om sådant!


Återkommer söndag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar