torsdag 25 april 2019

Hur har dom det?

Ikväll är mina tankar hos gänget på Gotland. Det som skulle vara en Återförening för oss som var på Fab 50+-resan till Mallorca i höstas.
För fr om idag t o m söndag fick vi möjlighet att samlas på Fröjel resort på Gotland.
Jag tänkte att jag skulle åka dit, så fort jag fick veta att det skulle vara. Veckan på Mallorca var ju så fantastiskt lyckad! Gav så mycket! Sen krockade datumet med att jag blev bjuden på brorsans 70-årskalas och insåg att jag hade väldigt svårt att tacka nej till det. Och så fick  jag veta priset på Gotlandsvistelsen, och insåg att med tjänstledighet skulle det bli väldigt dyrt.
Men visst hade det varit roligt, och ikväll kan jag inte låta bli att fundera på hur dom har det. När jag läste programmet för dagarna kände jag hur roligt det skulle varit. Men jag har ju lite besvär med kroppen just nu, så det var inte heller läge p g a det.
Jag får peppa mig med en annan  kvinnas klokskap




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar