tisdag 2 april 2019

How deep is the mud? Depends on who you ask.

Idag är det precis en månad, jag senast var på ett träningspass. Och jag saknar det!
Jag blir frustrerad över att kroppen inte samarbetar med sinnet och viljan att röra på mig. Faktum är att jag blir lite små-deppig.
Det är knät och ryggen. Om exakt en månad framåt i tiden ska jag på magnetröntgen.
Så det är väl bara till att vänta och ta det lugnt. Jag kan inte träna just nu, varken yoga, spinning, skivstång, vanlig gympa, simning eller ens gym. Och jag sover ganska dåligt, vaknar av värk så fort jag ska vända mig.
Men jag försöker ta det som den stora hunden på bilden här nedan. För jag kan gå kortare promenader och jag kan cykla till jobbet, om än på ettans växel och att jag får kliva av och gå i uppförsbackarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar