onsdag 3 april 2019

Home sweet home....



....så försöker jag tänka nu.

För min ursprungliga plan var att jag ikväll skulle packat yogakläder och längdskidor, för att imorgon ta mig upp till Grövelsjöns fjällstation för fyra dagars Yoga och skidåkning. En resa jag i flera år tänkt att jag vill göra. Tänker att det är den perfekta kombinationen.

Men nu var det väl tur att jag inte hann boka den innan skadan slog till.

Likaså var det ju tur att vi inte hann boka vår Aten-resa till påsklovet som vi planerat. Där skulle vi vandrat runt i staden och besökt alla kända byggnader och museum, ätit grekisk mat och lyssnat på bouzouki-musik.

Så home sweet home! Ikväll kokade jag lingonsylt, tvättade en maskin och tog igen två avsnitt av tv-serien Jägarna med Rolf Lassgård.

Och både Grövelsjön och Aten ligger ju kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar