fredag 5 juli 2013

Only miss the sun when it starts to snow...

-Mamma jag tror du skulle blir riktigt fet om du var deprimerad!
Så sa min äldsta dotter till mig under middagen ikväll.
Jag åt rätt mycket. Liksom jag gjort hela dagen. Kändes som det var det roliga jag kunde göra....

Ryggvärken håller i sig. Jag har omväxlande legat, suttit och gått med kryckor korta sträckor. Läst, lyssnat på radio, försökt virka några varv, spelat wordfeud med okända människor.

Min kära granne kom med en söt liten ros i kruka, hon hade sett mig med kryckorna i går och trodde att jag skadat foten.

Är kvar i "tyckasyndomträsket" och har Passengers låt "Let her go" i huvudet, vilket inte muntrar upp en precis.

Min bästa svåger har behandlat mig med akupunktur, massage, ström och hänga upp och ner.
Nu ikväll har jag faktiskt förflyttat mig utan kryckor mellan vardagsrummet och köket.
Ett framsteg.

Men när kan jag gå på Friskis och Svettis igen??!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar