torsdag 5 juli 2018

Fri som fågeln


Facebook är både på gott och ont! Till det goda hör de grupper som jag anslutit mig, där jag får massor av inspiration, tips och råd.  På bilden ovan (som för övrigt inte blev särskilt tydlig eller bra) så hänger ett broderi-projekt från #Mysteriebroderi. Man får en uppgift där man vägleds med några dagars mellanrum på hur man ska göra. Sedan "gör man" och lägger ut bilder vartefter, och tänk att samma uppgift kan uppfattas så väldigt olika, beroende på utföraren.
Mina fåglar ville jag hänga på altanen, istället för de gräskronor, som jag inte hann med att göra denna sommar.

En annan bra sak med Facebook, är att jag ikväll, lätt och smidigt, kunde skicka ut meddelande med den nya adressen till sommarkalaset på lördag. Det är två personer som inte är med, som jag får ringa i morgon, annars har alla fått reda på det nu ikväll.

Men nu är det hög tid att gå till sängs, så jag orkar upp till morgonyogan i morgon 06.45 nere på stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar