måndag 30 juli 2012

Triathlon...

blev det väl inte riktigt, men nästan! Började dagen med stavgång en timme, på förmiddagen hade jag packat ner fika, bok och badkläder och cyklade till Wik för några timmars bad-och faktiskt var det så varmt så jag kunde simma. Sen eftermiddag drog jag så iväg på ett skivstångspass, så idag har det blivit mycket motion.
Nu sitter jag med ett glas vin och en liten ostbricka och tittar på filmen "Under Toscanas sol" - det är nog tredje gången jag ser den, men den är mysig och tål att ses igen!! Dessutom är jag alldeles ensam, så då är film en bra sysselsättning. Maken är iväg på sin årliga golfresa till Malung med tre andra golfare och flickorna är hos kompisar.
Nu känner jag att Toscana är en plats att skriva in på min drömlista.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar