onsdag 20 juli 2016

Margarita till Margareta


Fruntimmersveckan är här.
Idag firade vi vår yngsta, som har Margareta i mellannamn. Inte populärt, särskilt inte när jag spelade "Jag vill vara din Margareta", med Sten och Stanley, på hög volym i eftermiddags.
Men sekunden efteråt, bjöd jag på Strawberry Margaritas på altanen, och så ett litet paket till det, så jag tror att jag är förlåten.
Äldsta dottern fick vara med på skype från Göteborg, vi ställde paddan på bordet så hon riktigt fick sukta efter drinkar och chips!
Vi får fira henne på Kristina-dagen, nu på söndag. Bad henne klura ut någon drink som har anknytning till hennes namn!

Det blir ett uppehåll här på bloggen.
Imorgon ska vi fira min systers födelsedag. Tidigt, tidigt fredagmorgon beger vi oss mot västkusten för en paddelhelg med äldsta dottern och pojkvännen, och på söndagkväll  är det meningen att vi ska ut och paddla med goda vänner. Antingen fortsätta på västkusten eller styra kosan mot  S:t Annas skärgård, på östkusten. Väder och vind bestämmer åt oss. Det avgör också när vi kommer tillbaka till stan.
På återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar